Brugse Zot kondigt een grootschalig partnership aan met Tv-programma ‘De Mol’.
Brouwerij De Halve Maan slaat dit jaar de handen in elkaar met het populaire Tv-programma ‘De Mol’. De ambitie van de brouwerij is om zo de groei en naamsbekendheid van het biermerk ‘Brugse Zot’ in Vlaanderen verder te zetten. Kijk mee vanaf 19 maart en ontdek wie ons dit jaar voor de zot houdt!
De Mol
Wekenlang zullen er elke zondag meer dan een miljoen kijkers de zoektocht naar De Mol volgen op Play 4 en GoPlay. Dit elfde seizoen zal zich afspelen in de staat Arizona. Een zotte locatie waarin de kandidaten de saboteur in het spel proberen te ontmaskeren. De smaakvolle reclamespots van Brugse Zot zullen tijdens de aflevering te zien zijn.
Winactie met 1.000 zotte prijzen
Tijdens de periode van het tv-programma lanceert de brouwerij een grote winactie in zowel horecazaken als supermarkten. Bij aankoop van een Brugse Zot Blond vind je binnenkort een unieke code aan de onderkant van de kroonkurk. Bij een Brugse Zot van het vat ontvang je deze code aan de hand van een kraslot. Deelnemers kunnen deze code ingeven op brugsezot.be/DeMol en maken zo kans op één van de 1.000 zotte prijzen. De prijzenpot bestaat uit tickets voor het grote slotevent in Kinepolis Antwerpen waar je samen met de kandidaten en de presentator Gilles Decoster de finale op groot scherm kan bekijken, tickets voor een live opname van Café De Mol, een Limited Edition Mol glas of een Brugse Zot Molboekje.
Café De Mol
Meteen na elke aflevering van De Mol kunnen de mollenjagers terecht in Café De Mol om samen met bekende en onbekende fans op zoek te gaan zotte moltheorieën, om zo de saboteur te ontmaskeren. Als trotse partner hebben we het café dit jaar dan ook in een zot jasje gestoken! Op zondag 12 maart ontdek je tijdens de allereerste aflevering van Café De Mol de kandidaten van het nieuwe seizoen.